dinsdag 10 september 2013



NEDERLAND,HET LAND ZONDER WAARHEIDSVINDING,

NEDERLAND
HET LAND ZONDER WAARHEIDSVINDING
VERTOONT EEN CORRUPTE STAND
NEDERLAND IS EN BLIJFT EEN LELIJK DING.

NEDERLAND,WAT BEN JE TOCH EEN ZIEKE KUT
MET ZWAAR WAARDELOZE JEUGDZORG
EEN GROTE,ZWARTE PRUT,
PEDOFIELE JEUGDWORG

ELKE VOOGDIJMEDEWERKER IS PEDOFIEL
OF HET NU EEN VROUW IS OF EEN MAN
HET IS EN BLIJFT DE FIRMA RANDDEBIEL
DIE ALLEEN MAAR JONGE KINDEREN MISBRUIKEN KAN.

NEDERLAND,MET DE MEEST,CORRUPTE,RECHTERLIJKE MACHT
MET DE JORIS DEMMINK PEDOFIEL,
DIE JONGE JONGENS HEEFT VERKRACHT
MAAR MENEER DE BEGRAFENIS JURK,ZIET HET NIET,MENEERTJE RANDDEBIEL.
1ba6a55c-7ccc-11e2-8fe0-12313b003815.jpgNEDERLAND,
De plek waar de meeste uithuisplaatsingen zijn
Maar niemand ziet de corrupte brand
Want zwart geld verdienen,das pas fijn.!!

Zelfs die maffe politiek
Loopt ons voorbij bij een demonstratie
Daarvan wordt je toch gillend ziek
Ziek van je eigen natie.

Het is dit vernederland,
Wat ik haat
Die smeedijzeren band,
Voor jou komt elke hulp te laat.

Zelfs aan de woningbouw
Is er heel wat aan de hand,
Je ergerd je toch bont en blauw
Want wat krijgt hier de voorrang,het godverdomde buitenland.!!
1345.jpgmen zet de eigen burgers aan de kant
Voor buitenlanders in hun situatie
Jongens..niks aan de hand,
Maar het is ondertussen wel discriminatie.

Zelfs voor de oudere medemens
Moeten wij nu opdraaien,
Inwonen bij de kinderen is de politieke wens
Doen we het niet,gaat er wat zwaaien.

Hulp in het bejaardenhuis.?
Vergeet het maar
Lekker bij zoon of dochter thuis
Dan zijn we toch klaar.?

Ook per trein reizen
Ook daar worden de prijzen verhoogd
Het is toch om regelrecht van te vergrijzen
Het is de politiek,die dit gedoogd.
19593_510592242317399_984478504_n.jpghet hele Rutte,kutte kabinet
Moet opdoeken,
Moet volledig voor schut worden gezet
Of verstopt worden in de verste uithoeken.

Waarheidsvinding heeft men nog nooit van gehoord,
Staat niet in s,mans woordenboek
Is iets waar men zich mateloos aan stoort
Wordt men erop gewezen,dan zakt de lange broek.

Op gedichtensites krijg je een ip ban
Want men schijt in hun broek voor de overheid,
Nou,daar worden we echt beter van,
Maar nee,men wil er liever niets over kwijt.

Nou,dan kennen ze mij nog niet,
Want ik trap daar lekker tegenaan
Voor een ieder die dat nu nog niet ziet,
Zal ik lekker verder gaan.
486705_466258450096272_1804798196_n.jpgik strijd
Voor kind,
Voor gelijkheid
Eensgezind

Vrijheid,gelijkheid,
Broederschap
Woorden der strijd,
Is zelfs wat ik nog snap.

En o,ja,wat ook nog te wensen overlaat,
Het tuig van de william vogelverschrikker jeugdverkrachting
Het gruis van de straat
Zwaar gedaald in mijn achting.

Pedotuig wat kinderen jat
Voor de perverse overheid
Hebben ze weer geld zat,
Maar zijn onschuldige ouders hun kind kwijt.
526465_426480447434669_1809121911_n.jpgkunnen ze weer jonge kinderen verkrachten
In een satanisch pedospel
Der verkrachtende pedo zwarte machten.

Twee daarvan,
Zijn opstelten en teeven,
Allebei pedoman,
Klaar om hun gore kwakkie af te geven.

Zo zijn er nog meer
Bv.bij bjz helmond
Daar gebeurd het ook keer op keer,
Door een pedo zakje stront.

Zelfs op een boerderij in asten,noord-brabant,
Waar twee homo kerels de scepter zwaaien,
Die boerderij is dagelijks pedobemand
Terwijl de twee in het bijzijn van jonge kinderen elkaar liggen te naaien.
10zoltk.gifde een is voogd,
De ander een valse boer
Die de reet van de ander af droogd
Maar allebei spelen ze de hoer.

Voogd neemt steekpenningen van homoboertje aan
En misbruikt ondertussen de kinderen
En corrupt bjz helmond laat deze gore vent gewoon z.n gang gaan,
Omdat ze hem niet in z,n pedospel willen hinderen.

Zo ook de wsg,
Die kinderen opzettelijk steelt
Nemen ze naar een geheime locatie mee,
Waar er gore spelletjes met ze worden gespeeld.

Duizenden gezinnen worden hierdoor zwaar getraumatiseerd
En niemand die een harde vuist durft te maken,
Terwijl hier dus niets van wordt geleerd,
Nou,ik ga die harde noot dus wel kraken.!!
544145_303622829764898_168703467_n.jpgwant ik ga door
Omdat ik wel voor waarheidsvinding ga
Ik doe het ergens voor,
Omdat ik weet waarvoor ik sta.

Ik sta wel op,
Tegen deze pedobende,
Ik zeg wel;STOP.!!
Tegen deze shitellende.

We moeten af van deze pedovlerken,
We moeten af van dit corrupte beleid,
We moeten alle pedo,s er keihard uit werken
Pas dan zijn we alle kindertreiteraars kwijt.

NEDERLAND IS EEN CORRUPT KUTLAND
DUS SCHREEUW HET VAN DE DAKEN,
VERBRAND.!!
WIJ GAAN HET HELEMAAL ANDERS MAKEN.!!
I_hate_you_by_B_Anewera.jpg


Geen opmerkingen:

Een reactie posten