maandag 16 september 2013



wij in hilversum weten wel wat jeugdzorg voor een instantie is kijk maar eens goed
ja u ziet het goed een vernietigingskamp en er word nog naar toe verwezen ook.
601768_450291498417801_1888839326_n.jpgLOOP JE EEN RONDJE DOOR DE STAD
BRIEF OP DE BUS GEDAAN
KRIJG JE DAT
ALS JE LANGS PEDOBUREAU NOORD-HOLLAND BENT GEGAAN.,

EFFE LOGISCH NADENKEN
EN EEN PLUS EEN IS TWEE
EFFE PEDO KRENKEN,
EN JE KRIJGT DIT IDEE

Kindje bij pedo bureau Noord-Holland
Wordt vervolgens aangerand en verkracht
Ziet u het verband.?
Het is de grafkist en de begraafplaats erachter die hem wacht.

Leuk,
Zo,n rondje door de stad,
Ik lig in een dikke deuk,
Heb ik dat.?
1234344_518717011538692_1139362174_n.jpgkom je langs zandbergen jeugd,
Kom je langs een bordje met een naam van een vroeger vernietigingskamp,
Dan zie je zo dat dit niet deugd,
Schiet mijn maag in een kwalijke kramp.

Want dat
Pedobureau noord-holland
Kwam op mijn pad,
Verscheurde opzettelijk onze gezinsband.

De een of andere ted reus,
Die ongelooflijk gelogen heeft,
Met zijn leugenneus,
Ik hoop echt dat hij niet lang meer leeft.
ANP-1873861.jpg.crop_display.jpgik ben dit tuig zo vreselijk zat
Vooral die pedowsg,
Mijn kinderen hebben ze gejat,
Dus in het graf ermee.!!

En als je dan zoiets ziet,
Zo,n vies,vuil pedogedoe
Dan gebeurd het dat je van blauw naar rood verschiet
En wil je daar het liefst met een wapen naar toe.

Of voor de deur
Gaan bivakkeren,
Terwijl ik dat pedotuig de deur uit sleur
Moeten ze het maar leren.!!!!!!!!!!!!!

Want kom je aan mijn kinderen,
Dan kom je aan mij,
Dan ga ik je vreselijk hinderen,
Daarvan wordt je dan niet blij.
1098438_1386826668208296_498281681_n.jpgdus pedoworg Noord-Holland,
Cq wsg
Verbrand.!!
Wij nemen nu jullie kinderen mee.!!!!!!!!!!

Dan brengen we ze weg
En is hun lot beschoren,
Hebben jullie pech,
Ze zijn gewoon nooit geboren.

Vervolgens gooien we een bom op het pedokantoor
Liefst een atoombom,
Zodat ik me niet langer meer aan jullie stoor,
Ik lach me dan krom.!!!!!!!!!!!!!

Maar ja,wat wil je ook
Met die organisatiecriminaliteit,
Van het William Vogelverschrikker Jeugdverkrachtingsspook,
Wij zijn door hun schuld,wel onze kinderen kwijt.
1234138_582618548463453_340696448_n.jpger is geen instelling,die ik zo hartgrondig haat,
Dus ik speel nu mijn eigen spel,
Voor dit nazikamp is het nu te laat,
MAY YOU BURN IN HELL.!!
------------------------------------------------------------------!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten