maandag 9 september 2013

VIJFTIG TINTEN GRIJS.

Ik zat vanmorgen heel gezellig te lezen
en te genieten
zonder door mijn boek heen te racen.
maar zo nu en dan van kleur te verschieten.

ik las,
vijftig tinten grijs,
waar ik na een uur lezen nog niet doorheen was,
een opgewonden gevoel was het bewijs.

het boek beschrijft,
de relatie van een meester en zijn slavin,
howel het soms bij het gewone erotische blijft.
de slavin zit hierbij in het net van de spin.

alles zit vol met subtiel gevoel,
zodanig,dat je haast mee gaat in het spel,
de climax klimt traag naar het doel
de schrijver kan het wel.
 Een helikopter en een snelle auto maken indruk
alsmede het knappe mannelijke lijf
de meester is een indrukwekkend knap stuk
en blijft dat ook zolang ik schrijf.

ook als de knappe vrouw,met de naam;Anastasia
bij hem in bed belandt,
weet ik dat ik met lezen door ga
ook al is dat met klamme hand.

de manier waarop de liefde wordt bedreven
als ze opgaan in elkaar,
de manier waarop ze elkaar hun sexuele aandacht geven,
voelt tydens het lezen ineens een beetje raar.

ik ga zo op in het boek,
dat ik me even helemaal laat gaan,
waardoor ik ook naar mijn eigen intense gevoel zoek,
en denk;""o,ja...,raak me aan"".
 De hitte van de naakte lijven,
het plagen,
zijn vingers,die bij haar bezig blijven,
haar lijf,dat blijft vragen.

De opbouw van het verhaal
dat vraagt om meer,
spannende dingen allemaal
keer op keer

en op deze zwoele avond
zo na negen uur
ontbrandt de lont
en begint het avontuur.

je zit thuis te werken
helemaal alleen,
geen beweging te bemerken,
niemand om je heen
Plotseling komt hij binnen,
en hij is zo lekker,
je raakt haast buiten zinnen,
dan waarschuwd je innerlijke wekker.

je gedraagt je koel
zo,zonder iets te laten merken
zonder direct doel,
om de kracht van je gevoelens in te perken.

samen koffie drinken,
iets dat nooit verveelt
in extase weg zinken
terwijl hij sensueel met je speelt

je ziet hem z,n vinger in de koffie dopen,
dat jij eraf moet likken,
terwijl je het warme vocht langs je lippen voelt lopen,
en dit daarna door gaat slikken.
 De avond uren,
slepen zich voort
alsof ze een patroon borduren,
terwijl zijn blik zich in de jouwe boort.

hij vraagt of jij de zijne wil zijn,
op een speciale manier,
jij vindt dat best wel fijn,
want dat doet jou gigantisch veel plezier.

hij vliegt met jou in zijn helikopter naar huis,
het is ruim en groot
jouw thuis
zijn speelkamer is rood.

je mag zijn speelkamer bekijken
met alle attributen
je ziet z,n blikken over je lichaam strijken,
en plotseling tel je de minuten.
 Eigenlijk wil je weg,
maar nu laat hij je niet meer gaan,
je hebt pech,
want hij komt steeds dichter bij je staan.

hij drukt je tegen de muur,
je hart gaat als een razende te keer,
hier begint jouw avontuur,
en je wil meer,steeds meer.

z,n tong slipt 
in jouw mond,
glipt en glipt,
en draait rond.

ik ben nu op de helft van het boek gekomen,
van vijftig tinten grijs,
het is het boek van mijn dromen,
een blijvend tintelend gevoel van binnen is het ultieme bewijs.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten